Приближена медия на Камбитов пак си измисля резултати

Вестник „24 часа“ не си взе поука от гафа на предишните избори и пак публикува грешни резултати. Вероятно има за цел пак да манипулира хората с грешни резултати за баложажа в Благоевград.
Още в 11,20 часа в тази медия се появи информация,че Атанас Камбитов получава 48,5% на сто от вота на гласувалите до 10 часа избиратели в Благоевград, а Румен Томов – 46,6%. Бюлетините „Не подкрепям никого“ са 4,9%. Това показвали данни от резултати от екзитполове по данни от партийните централи.

Как може да се видят резултатите по този начин!? На каква база са тези резултати!? Това уж показвали данни от екзитполове, по информация от партийните централи. А всъщност коя партийна централа няма да надкачи резултатите!?

В медията беше грешна и отбелязаната активност на вота в Благоевград към 10 часа- 4,7 %. Всъщност от ОИК Благоевград съобщиха,че избирателната активност към 10 часа е 4,7 %.

Свързани новини

Вълнения! Дъщерята на лидера на ПП „Партия на ЗЕЛЕНИТЕ“ Андон Тодоров прекрачи прага на родното училище

Веси

Прохлада! Отвори плажът и на стадиона в Симитли

az

Пешеходка е със счупен крак след пътен инцидент в Петрич

az

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.