Транспортната схема в Благоевград, както и спирките не са обмислени добре от общинската управа. Местата за спирките на са предвидени за това нещо и едва ли отговарят на изискванията, коментират благоевградчани в социалните мрежи. Според тях на местата за спирките не може да се сложи само знак, а трябва да има и разширение и навеси за пътниците.
На места загражденията са премахнати и трябва да стъпиш на зелена площ, за да чакаш да дойде автобусът. На други места като спре автобусът задръства цялото движение.Шофьорите често недоволстват и свирят с клаксоните.
На места е оказано,че има спирка, но влиза в противоречие с други знаци, където се разрешава паркирането и хората са паркирали автомобилите си.На тези места пък автобусите трудно биха намерили място,за да спрат.
Голяма част от благоевградчани смятат, че новите автобусни спирки по линиите на градския транспорт в Благоевград не отговарят на правилата на движение по пътищата. Новите спирки бяха разкрити на 1-ви април и тогава започна нова реорганизация на движението, което създаде хаос.По същия начин е ситуацията и с обществената поръчка за новите автобуси в Благоевград.
В обществената поръчка ясно бе посочено, че възложителят трябва да заложи на екологичност на автобусите, придобиване на нов актив (нови автобуси).Автобусите обаче са стари и са на над 700 000 километра. Припомняме,че поръчката е 3 374 090.68 лв. ,където целта е да се обнови градския транспорт с нов, но за сметка на това благоевградчани ще се возят на стари автобуси от чужбина, закупени за 20 000 евро, коментират запознати.